Naar Schiphol - Reisverslag uit Ouésso, Congo - Brazzaville van Stijn - WaarBenJij.nu Naar Schiphol - Reisverslag uit Ouésso, Congo - Brazzaville van Stijn - WaarBenJij.nu

Naar Schiphol

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

24 December 2012 | Congo - Brazzaville, Ouésso

Vrijdagnacht om 03.00 uur zijn we door mijn oom naar Schiphol gebracht, Bente was er ook bij en daar had ik op gehoopt.
De reis ging snel, oom had Serious Request aangezet en dat was leuk.
Met mama het vliegtuig in, alles ging goed tot midden op de middag toen werd ik zo misselijk ! Maar he kwam weer goed.. Papa was op het vliegveld en daar wisten wij niets van !!
Een verrassing voor mama en mij en ik was zo blij dat ik er erg van moest huilen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo - Brazzaville, Ouésso

Stijn

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 3809

Voorgaande reizen:

22 December 2012 - 06 Januari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: