Lotte en Bart - Reisverslag uit Ouésso, Congo - Brazzaville van Stijn - WaarBenJij.nu Lotte en Bart - Reisverslag uit Ouésso, Congo - Brazzaville van Stijn - WaarBenJij.nu

Lotte en Bart

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

24 December 2012 | Congo - Brazzaville, Ouésso

Vandaag was de eerste dag met Lotte en Bart !
Het weer was heel mooi, veel zon en soms te warm om buiten te zijn.
Mama heeft het hele huis veranderd, alles mooi gemaakt voor Kerst met spullen van tante J. en kerstballen uit Congo - wel leuk vind ik.

• 24 December 2012 - 21:56

Berdien:

Hoi Stijn, hoe was de vliegreis? Vermoeiend hè! We gaan morgen extra hard zingen voor jou en je pa en ma! Fijne feestdagen geniet van je vakantie! Gr. Berdien ps leuk dat we jullie zo kunnen volgen!

• 28 December 2012 - 15:11

Bert En Ciska:

Hey hallo lieve Stijn,

Wat ontzettend leuk dat je hier schrijft wat je allemaal onderneemt. Wij volgen je op de voet, en zijn ontzettend jaloers op het mooie weer daar ;-) hier heeft het vannacht weer gevroren en zitten we binnen bij de kachel om ons warm te houden en jij speelt waarschijnlijk lekker in je korte broek met een shirtje of zelfs zonder of niet?

Zijn daar inderdaad van die mooie sprinkhanen en vlinders? Heb je ook foto's? Dan kunnen wij ze ook bewonderen.

Tot het volgende berichtje!

Liefs van Bert en Cis